Zgłoszenie

Jak mogę uzyskać pomoc techniczną?

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z naszym zespołem wsparcia technicznego. Możesz to zrobić na kilka sposobów:

  1. Przez e-mail: help@pjwstk.edu.pl
  2. Telefonicznie: +48 22 58 44 556
  3. Osobiście: Koszykowa 86, sala 204 w budynku B

Godziny pracy

  • Poniedziałek - Piątek: 8:00 - 18:00
  • Sobota - Niedziela: 8:00 - 14:00

⚠️ UWAGA
BSS nie obsługuje strony/systemu Gakko (oprócz strony logowania) i nie odpowiada za problemy z nią związane.

Jak mogę zgłosić problem związany z Gakko?

Jeśli masz problem związany z Gakko, skontaktuj się z Helpdeskiem Gakko na stronie Gakko:

https://gakko.pjwstk.edu.pl/helpdesk/new-issue