Studenci

Studenci

W tej sekcji znajdziesz kompletny przewodnik po systemach i usługach informatycznych dostępnych dla studentów Polsko-Japońskiej Akademii Technik Komputerowych. Zebrane tutaj materiały pomogą Ci w sprawnym korzystaniu z infrastruktury uczelni i dostępnych zasobów.

Co znajdziesz w tej sekcji?

Systemy uczelniane

  • Gakko - dla nowych studentów - Przewodnik po systemie Gakko, zawierający informacje o pierwszym logowaniu, przeglądaniu ocen, dostępie do materiałów dydaktycznych i zarządzaniu swoim kontem studenckim.
  • Poczta studencka - Instrukcje konfiguracji i korzystania z poczty studenckiej PJATK.

Infrastruktura IT

  • Eduroam - Jak korzystać z sieci Eduroam na terenie uczelni i poza nią.
  • Maszyna wirtualna - Instrukcje dotyczące wnioskowania i korzystania z prywatnych maszyn wirtualnych.
  • Własna strona WWW - Jak utworzyć i zarządzać własną stroną w domenie uczelni.

Oprogramowanie i narzędzia

Przewodniki systemowe

Informacje dla nowych studentów

Jeśli dopiero rozpoczynasz swoją przygodę na PJATK, zalecamy zapoznanie się z poniższymi artykułami:

  1. Gakko - dla nowych studentów - Pierwszy krok w świecie systemów PJATK
  2. Poczta studencka - Konfiguracja i dostęp do oficjalnej komunikacji
  3. Eduroam - Podłączenie do sieci Wi-Fi na terenie uczelni

Wsparcie techniczne

Masz problem techniczny związany z uczelnianymi systemami IT?

  1. Baza Sprzętowo Systemowa (BSS)

Wsparcie techniczne dla studentów PJATK

  • Lokalizacja: Budynek B, sala 204
  • Email: help@pjwstk.edu.pl
  • Godziny otwarcia: pon-pt 8:00-18:00, sob-niedz 8:00-14:00
  1. Helpdesk Gakko

Sprawy związane z system Gakko