Wniosek o utworzenie konta pracowniczego

Wniosek o utworzenie konta pracowniczego

Osoby pracujące w PJATK powinny posiadać konto komputerowe. Jest ono potrzebne do:

  • korzystania z sieci bezprzewodowej
  • obsługi poczty służbowej
  • zlecania wydruków
  • wystawiania ocen studentom

Procedura zakładania konta

  1. Wniosek (wersja angielska: Wniosek) i zapisać go na dysku
  2. Otworzyć wniosek w programie Adobe Acrobat Reader
  3. Wypełnić wniosek, zapisać na dysku i przesłać do osoby upoważnionej do potwierdzenia danych

Osoby upoważnione do potwierdzania danych:

  • Dziekani, prodziekani
  • Kierownicy katedr
  • Pracownicy działu kadr
  • Inne osoby wyznaczone przez powyższe

Po weryfikacji, uprawnione osoby przesyłają wniosek na adres: konto@pja.edu.pl. Informacje dotyczące konta będą przesłane na prywatne konto e-mail osoby wnioskującej. Osoba przekazująca wniosek otrzyma potwierdzenie założenia konta.

W szczególnych przypadkach wniosek można wydrukować i dostarczyć odpowiedniej osobie do potwierdzenia (podpisu), a następnie przekazać potwierdzony dokument do pokoju 204.


Przedłużenie konta

Przedłużenie automatyczne

Przypisanie do zajęć można sprawdzić logując się do systemu Katedra:

  1. Po zalogowaniu wybrać w menu po lewej „Twoje zajęcia"
  2. Ustawić właściwy semestr i sprawdzić, czy zajęcia pojawiły się na liście

Jeśli zajęcia istnieją, ważność konta zostanie automatycznie przedłużona do 1 miesiąca po zakończeniu wskazanego semestru.

Uwaga: Aby system automatycznego przedłużania działał, konieczne jest, aby PESEL był podany w systemie Gakko. Aktualnie uzupełniamy brakujące dane, a wnioski o nowe konto oraz o przedłużenie konta zawierają pole na wpisanie numeru PESEL.

Jeśli nie posiadają Państwo numeru PESEL, konto nie zostanie przedłużone, nawet przy przypisanych zajęciach. W takim przypadku prosimy o kontakt na adres: pomoc@pja.edu.pl z podaniem numeru PESEL.

Przedłużenie papierowe (tylko w przypadku problemów z automatycznym)

W przypadku, gdy:

  • Nie ma Państwa numeru PESEL w systemie
  • Nie mają Państwo wpisanych zajęć na przyszły semestr

prosimy o wypełnienie wniosku o przedłużenie konta (chwilowo prosimy używać wniosku o założenie konta):

  1. Pobrać wniosek i otworzyć w programie Adobe Acrobat Reader
  2. Wypełnić wniosek, zapisać na dysku i przesłać do osoby upoważnionej do potwierdzenia danych